HTML

Nensziland

Címkék

achmed (1) állatkert (1) álmos (1) alszik (1) azkaban (1) betterfly (2) cica (1) coldplay (2) egészségügy (1) eljegyzés (2) esküvő (1) film (4) gipsz (1) harrypotter (1) horton (1) ikariam (1) játék (1) képek (1) koncert (3) kórház (1) kyle (1) lufi (1) mozi (2) nevelde (2) rajz (2) silence (1) simpsons (1) stratégia (2) színház (1) szülinap (1) tánc (2) travian (1) wordofwarcraft (1) zene (8)

2008.09.23. 12:48 nancygirl

Ma Coldplay BUDAPESTEN!

Pár éve vártam már erre a napra, amikor Budapesten fellép a Coldplay zenekar.
Kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz tele az Aréna. Az állójegy elég hamar elfogyott, amin eléggé meglepődtem, így nekem sajnos már csak ülő jutott.
Vagy számomra meglepően nagy az éreklődés erre a koncertre, vagy megint a drága jegyüzérek vásárolták fel a sok jegyet, amit majd a helyszínen eladnak jó pénzért...
Nekem már ez mindegy, a lényeg, hogy én ott leszek!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://nancygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr61677436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása