HTML

Nensziland

Címkék

achmed (1) állatkert (1) álmos (1) alszik (1) azkaban (1) betterfly (2) cica (1) coldplay (2) egészségügy (1) eljegyzés (2) esküvő (1) film (4) gipsz (1) harrypotter (1) horton (1) ikariam (1) játék (1) képek (1) koncert (3) kórház (1) kyle (1) lufi (1) mozi (2) nevelde (2) rajz (2) silence (1) simpsons (1) stratégia (2) színház (1) szülinap (1) tánc (2) travian (1) wordofwarcraft (1) zene (8)

2008.04.25. 20:12 nancygirl

Gipszelni kéne az itthoni ellátást is

A XI. kerületben bringázás közben sajnos sikerült elesnem, és a jobb karomra estem rá, mindenképpen ellátásra volt szükségem. Kolléganőm a közelben található Szent Imre kórházba, a sürgősségire vitt be, ahol közölték velem, hogy nem tudnak ellátni, mentővel továbbküldenek a János kórházba. Nem tudtam hogy fogok onnan hazajutni (aznap volt a sztrájk) de gondoltam valaki családtag biztos értem fog tudni jönni. Kis várakozás után az ellátó és egy nővér tanakodva odajött hozzám hogy mégsem lesz jó, én kerületem szerint az Uzsoki kórházba tartozom, oda kellene mennem. Kolléganőm még velem volt, ő felajánlotta hogy átvisz oda. Ennek már jobban örültem, mert onnan könnyedén haza tudtam volna jönni.
Odaérve azonban közölték hogy itt nem tudnak velem foglalkozni, át kell mennem a Mexikói útra, ott van az ellátás (ez is az Uzsoki része). Sajnos viszont ezt elfelejtették velem közölni, a Szent Imrében. Itt már kicsit kezdett eltörni a mécses, hiszem már a 3. helyre küldenek. Nem baj, összeszedtem magam, átsétáltam az akkor már egyre jobban fájó kezemmel, kb. 15 perc az út. Odaérve már megnyugodtam, de ez nem tartott sokáig, mert szinte leordította az ottani nővér a fejemet, hogy mit keresek ott, a papíromon János kórház áll, és aznap nincs náluk ügyelet... Ott már tényleg elegem volt, sírtam és már kiabáltam, a nő meg flegmán azt mondta, hogy nem tud mit tenni, majd bevágta maga mögött az ajtót. Már komolyan ott voltam hogy hazamegyek a fenébe, de szerencsére nem léptem le, visszamentem a portáshoz, elsírtam neki a problémámat, mire ő csak a papírjára mutogatott, hogy péntekenként a kerületem szerint a Fiumei úton van ügyelet. Borzasztó érzés volt, hiszen itt már teljesen egyedül voltam... Aztán egy nagyon kedves, mankóval lassan kifelé haladó lány megkérdezte, hogy engem is küldözgetnek-e, bólintottam, majd kiderült, hogy nekik is ugyanoda kell menniük, és felajánlották hogy elvisznek kocsival a barátjával. Iszonyúan hálás voltam nekik és még az is vagyok a mai napig. Így jutottam el a 4. helyszínre ahol nagyon kedves orvoshoz kerültem, megröntgeneztek, és elláttak megfelelően.

Szólj hozzá!

Címkék: kórház egészségügy gipsz


A bejegyzés trackback címe:

https://nancygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr42442206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása