HTML

Nensziland

Címkék

achmed (1) állatkert (1) álmos (1) alszik (1) azkaban (1) betterfly (2) cica (1) coldplay (2) egészségügy (1) eljegyzés (2) esküvő (1) film (4) gipsz (1) harrypotter (1) horton (1) ikariam (1) játék (1) képek (1) koncert (3) kórház (1) kyle (1) lufi (1) mozi (2) nevelde (2) rajz (2) silence (1) simpsons (1) stratégia (2) színház (1) szülinap (1) tánc (2) travian (1) wordofwarcraft (1) zene (8)

2007.11.26. 16:22 nancygirl

Sokminden

El sem hiszem hogy túléltem a múlt hetet. Fáradt vagyok :)
Múlt hét szerdán a Nemzetiben voltunk, megnéztük a Hermelint ami nem volt rossz, de láttam már jobb előadásokat
Csütörtökön volt a szülinapom, amikor tudtam hogy megyünk Gyurival vacsorázni, de azt hittem hogy kettesben. Ehelyett mikor beléptem a Pasta Dostba ott várt az egész család. Aztán a torta után jött a meglepi, Gyuri megkérte a kezem, én meg persze igent mondtam :D
Pénteken sörözés volt a majdnem teljes Hegedűs Családdal a Regében.
Szombatra összehívtam jópár barátot a Western Music Pubba ami szerintem jól sikerült.

Jó hét volt, de mozgalmas :)

1 komment

Címkék: szülinap eljegyzés


A bejegyzés trackback címe:

https://nancygirl.blog.hu/api/trackback/id/tr88242530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása